News

Supaya Kepenak Dirungokake Nglagokake Tembang Kudu Manut

×

Supaya Kepenak Dirungokake Nglagokake Tembang Kudu Manut

Share this article

Supaya Kepenak Dirungokake Nglagokake Tembang Kudu Manut – Apakah kamu suka buku ini? Anda dapat menerbitkan buku Anda online secara gratis dalam hitungan menit! Buat flipbook Anda sendiri

WULAHAN 5 Indikator Keterampilan Keluarga 1.1 Mengenali dan mensyukuri 1.1.1 Berdoa sebelum memulai dan sesudah bekerja belajar bahasa daerah agar ada bahasa daerah 1.1.2 Memanfaatkan bahasa daerah sebagai anugerah dari Tuhan Yang Maha Esa yang berkomunikasi secara informal untuk meningkatkan pengetahuan dan keterampilan bahasa daerah, serta pelestarian dan pengembangan budaya lokal sehingga dijadikan sebagai upaya menumbuhkan dan mengembangkan budaya bangsa yang telah dialami. kapan anda akan kembali pada kejadian hidup anda dan kehidupan orang lain 2.5.2 Melatih rasa percaya diri dalam mengungkapkan kejadian lain yang dialami 3.4 Memahami struktur teks, 3.4.1 Mengenali jenis huruf, unsur kebahasaan pada 3.4. 2 Menyebutkan bagian-bagian surat, menulis jenis-jenis surat 3.4 3 Menunjukkan aturan-aturan penulisan surat dan pengumuman dari segi isinya 4.4 Menulis berbagai jenis surat 4.4.1 Menulis surat-suratnya sesuai aturan. dan mengiklankannya sesuai 4.4.2 Syarat dan isi membaca surat pribadi. KirtyaBasaVIII 91

Supaya Kepenak Dirungokake Nglagokake Tembang Kudu Manut

Gabar Insight Coba cari tulada layang-layang terbaik ini! Sidoarjo, 20 Oktober 2015. Katur kepada Eyang Prawirodimeja Wonten ing Madiun. Nuwun. Boten kesupen keng wayah ugi ngangaraken bilih keng wayah wanen ing Sidoarjo sarabe ginanjar sukwe, nir ing sambeka pikantuk berkahing Gusti Kang Maha Asih. Mgi-mugi Nenek dan Nenek adalah seluruh keluarga yang mengatasi Madiun makatena ugi, Amin. Kajawi jadi punika keng wayah mengabarkan berita bilih sapunika keng wayah kanthi pandonganipun Eyang kekalih sampun kasil minggah kelas 8 SMP wannen ing Sidoarjo. Sakedhap bukannya semester luar biasa “pembelajaran” belum tuntas tuntas. Keng wayah mupina pandonganapun Eyang kealih, rapor mugi-mugi kula samanke pikantuk ikan yangg sae. Eyang Kakung saha Eyang Putri yangg kula pundi, mendikanipun Bapak saha Ibu, kula mangke manawi bibi rapor kula sae kepareng sowan kula Madiun kanthi ngginakaken kreta “Sanka” Surabaya – jurusan Ngayogjakarta. Wekdal kula libur tykya lulan 24 Desember ngtos Minggu seppindhah ing lulan Januari, mugi Eyang kelalih saged nampi keng wayah kanthi renaning penggalih. Kula kinten adalah semanten atur kula yang efektif, mbokbilih wannen keladuking atur saha kirang duga, keng wayah meupina agunging samodra pangaksami. Nuwun. Keng Wayah Nanang Wijaya Penenen kokbisnis, wangsala pitakon-pitakon ing tjai iki! KirtyaBasa VIII 1. Layang-layang apa yang bernyanyi kokngerteni? 2. Jenis naga apa yang dimaksud dengan naga alkhok sakhil? 3. Apa nama pesawatnya? 4. Bisakah kamu menggambar naga? Marang siapa? 5. Bisakah Isine Kite menulis? 92

Baca Juga  Nasi Apa Yang Gak Pernah Basi

Modul Basa Jawa

Kegiatan 1 Teks Wangun Masyarakat Layang Nganti saiki isih ekhe mengenai kanthi menggunakan layang. Na3n:ginMganjagmuannTeskaiskiKawnisthriaMdaansduhdiar, Saya seorang marga akeh kang ggunkake bernyanyi sarana komunikasi (komunikasi) modern antara lain email, BBM, SMS, WhatsApp, Twitter melalui ponsel/internet. Mirut empat, layang-layang bisa kapang dadi : 1. Layang-layang pribadi (iber-iber layang-layang) 2. Layang-layang ulem (undhangan) 3. Layang-layang lelayu (kepaten berita) 4. Layang-layang untuk Kitir (telegram) 5. Paturan iikites (pengumuman/sirkulasi ) 6 .Layang bila (urutan) Tugas 1: Mencari teks naga pribadi 1. Jika kamu ingin membaca teks naga pribadi, cobalah membaca teks naga pribadi! Madiun 16 Juni 2015. Katur pakdhe Pakdhe Kartasumarma ing Surabaya Atur pamuji rahayu Kanthi fiber punika keng son set bilih yangang son sakuwarga ing Madiun sarake ginanjar sakuwarga. Panuwun kula ngang Gusti Ingkang Maha Agung, mugi-mugi Pakdhe saha sadaya kinmani ngang ing Surabaya sarabe ginanjar sabeng, kalis so rubeda. Kajawi je tako punika, kula ngatur pirsa bilih 16 Juni punika sampun ngancik prei ganep semester. Ancas ala sadangune prei punika, ala badhe sowan kula dalemipun Pakdhe. Kula badhe ndherek nyipeng watawis seminggu, amargi kula sampun cetakan sanget kaliyan Pakdhe, Budhe, Simbah, saha sadaya kemani ngang ing Surabaya. Wasana berhasil semanten atur kula, manawi mau lepat atur saha panyerat, kula mepina lubering lautan pangaksami. Ingkang Putra Bagus Baskara KirtyaBasaVIII 93

Bausastra : : Kabar Pawarta : Layang-layang Sera Wilueng : Slamet, bagas waras nyipeng Wasana : Nginep Kapang : Selesai, selesai : Kalah 2. Kanggo memahami isine layang Pribadi ing awong, wangsulana pitakon-pitakon ing tjai iki! 1. Tentang siapa naga itu ditulis? 2. Siapa yang menulis naga ini? 3. Kapan buku ini ditulis? 4. Apa tujuan dari naga tertulis? 5. Kapan semester pertama dimulai? Tugas 2: Melihat struktur teks layang-layang pribadi Semaken maneh tulada layang-layang pribadi ing awok. Setelah Kok Bush, Anda akan menemukan bangunan perahu pribadi. Pertarungan pribadi naga saisai biasanya dilakukan dalam 8, yaitu: a. b) Adangiyah (adawiyah): menjelaskan upload-ungughe sing kirim layang-layang marang sing kirim. C. Pambuka : penuhi kabar baik yang dikirimkan dan pangarep-arep yang dikirimkan selamat. d) Surasa basa /isine layang: jelaskan apakah Bae sang harus diucapkan. pada. Wasana basa/sampul pamflet: panjaluk utawa panjurung kang gandheng karo isine layang. F. Peprenah: menggambarkan hubungan orang yang mengirim naga dengan orang yang menerima pengiriman naga. Tn. Asma: Ular Cinta Tulisan Tangan. H. Bright Asma: Jeneng Cetha Bernyanyi Untuk Mengirim Naga. 94 Kirtya Basa VIII

Baca Juga  Sistem Organ Tubuh Yang Berfungsi Mengolah Makanan Dalam Tubuh Adalah

(1)____________(2)____________ Katrangan: (3)_______________________________ 1. Adangiyah _____________________________ 2. Papan Titimangsa __________________________ 3. Bebuka 4. Surasa bassa (4) ______________________________ 5. Wasana bassa ________________ 6. Peprenah 7. Tapak________________________________ Tapak________ ____ (5) 8 Asma Cerah ____________________________ ________________________ (6)_____________ (7)____________ (8)____________ Senang: Wacanen septisan maneh tuladaha layang Pribadi ing algoh, säyta jasa ing täder iki isinen manut prentahe! Terbang di atas Ukara Papan dan Titimangsa Adangiyah …………………………………. … . ………………. Membuka …………………….. .. . … ……………………………………….. …………………………………………. . . . ……….. …….. Surasa Basa ……………………. …. ………………………………………… .. ……………………………………….. … ………………. ………… Wasana Basa ….. ……… … …………… … ……………………… … …….. ………… Peprenah … ………………….. … ………………………….. .. … ………… Area dada .. … …………… ……… ….. … …………… … …………… Dada cerah ……. ….. …………….. …. …………………… …………….. … .. …………….. …………………… …. . … …. … …………………………….. ….. ……………………………………………… …… …………………………………. … .. …… ……….. ………………………….. ……. ……….. .. ………… …………….. …….. .. …………. .. .. ………. …………. …….. …………… .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ………………………………………… .. …………… ………………………….. … ……………… …………………… … …………………… ….. .. ……… ……. … ……… KirtyaBasaVIII 95

Aktivitas 3: Dengarkan elemen utama teks Anda tentang naga. Biasanya yang seharusnya menulis naga ingin merasakan seperti dhewe-dhewe. Generale tari nyritakake sukada, nakokake Kabar, pangarep-arep dan liya-liyan. Ukara Carita. “Ngaturi bilih bilih yangg wayah sakuwarga ing Madiun tarabe ginanjar sakuwarga..” Ing waran bebukaning layang postingan ini ingin berisi tuladaha kakara carita. Pepeling Ukara carita/Kalimat berita haiik ukara kang isine nyritakake bab, kedadean, atawa eng kaanan marang wong liya. Kanggu sämätä põh ketha bagagan kakara carita more and more tuladaha ing täjar iki! (1) Ingkang wayah sakuwarga ing Madiun sakke ginanjar sakuwarga. (2) Tanggal 16 Juni saya lulus dari Wiwit Prei. (3) Hadirin sekalian, lakukan apa pun yang Anda inginkan besok. (4) Kula Sampun kehilangan tiket kereta api tujuan Surabaya. b) Ukara Pitakon. “Isinya simbah lan pakdhe ing Surabaya?” Ing waran bebukaning layang-layang postingan ini juga ingin memuat tuladaha karaka pitakon. Pepeling Ukara Pitakon haiik ukara kang isine beka katrangan marang wong sing maca atawa sing disebut guneman. Ukara iki generale menggunakan kata pitakon apa, piye, pripun, jasas pundi, sinten, sapa lan pira. Untuk memahami lebih dan lebih jelas tentang kakara pitakon lebih lanjut tulada ing tjai iki! 1. Berisi pesan simbah lan pakdhe ing Surabaya? 2. Apa itu Kokgawa Sri? 96 Kirtya Basa VIII

Baca Juga  Apa Manfaat Segi Banyak Dalam Kehidupan Sehari-hari

Kirtya Basa Kelas 8 (1) Pages 101 150

3. Pira Putrane Pakdha? 4. Simbahmu daleme ing ndi? 5. Sinten menyanyikan Layang-Layang Winowing? C. Ukara Sananta” Kula benjing ndherek nyipeng watawis seminggu” Ing waran surasa basa basa, berisi tulada ukara sananta. bae ukara iki durung kelakon atawa durung katuponga jalaran isih ekspresi tujuan Kanggo sikke pirir cetah bagagan ukara sananta seken tulada ing tjai iki! kalau nganggur gak usah repot-repot nulis postingan (4) Klambimu nyanyi reged dakumbahe pisan dhi.Klompokna kakara kangan kakara pitakon c.Klompokna kakara kang kakara kakao kaara sananta Unggah-ungguh load -genuuh bass.Tulis layang marang sapepadhane lan marang wong kang pihir tuwa kudune kudune upload-ungguh basa kang berbeda. Kanggo menulis layang marang wong kang pihir tuwa kaya tulada layang ing langong languyo dasar. Basa krama yijinsing basa kang saka saka nashon krama kang seseli nashon krama inggil. Tembung sing dikramakne inggil biasa amung langti wong sing dikumati wae Inilah ciri-ciri dasar disebut juga variabel bahasa sehingga dapat disebut bae.KirtyaBasaVIII 97

Tuladah : (1) Ny. Membe Mawun mengikuti கார் peken. (2) Ibu Rani sampun dhahar? (3) Pak Ampri, apa itu Sampun Kondur? (4) Kakak Mango, dia malah menunjuk ke Kopi! (5) Kula badhe adus ruyin. Basa Krama ing pasrawungan gunane ngati: (1) Pacelathon tanari sapepadhane amgara ngani ngajeni. (2) Pacelathon tani wong kembali menyanyikan bedak (pertemuan). (3) Pacelathon tari wong enom marang sing pihir tuwa (adhi marang sadulere). Senang: Gawea ukara dasbos basa krama kanthi menggunakan nashon-tembung ing tjai iki! 1. sare 2. matang 3. akting 4. kersa 5. nyamping Kegiatan 4: Aturan dan teknik menulis layang-layang. Penulisan naga harus sesuai dengan tema perang naga. Setelah Anda memahami isi jalan layang, Anda ingin penulisannya mudah. Jika kamu ingin menyanyikannya, ada tertulis sajati layang zama jinglengana katrangan ing tjai iki. 1. Tablet dan Menara Isine : Jeneng kutha dan tanggal penulisan surat. Sarampunge sanam mungkin juga perlu diberi tanda koma tanpa tanda akhir

News

Contoh Revisi – 2. “Ringkasan itu menonjolkan intisari…